سلام دوستان
تو ماه اول بارداری
درد زیر شکم عادیه!؟

۷ پاسخ

درد زیر شکم شاید علت داشته باشه باید بری دکتر خدای نکرده درد زیرشکم میتونه تهدید به سقط باشه من خودم درد زیر شکم دارم رفتم دکتربهم شیاف وقرص داده وگفته باید استراحت کنی

اره عزیزم اگه درد هی می‌ره و میاد
طبیعی
من انقدر دردم بعضی وقتا زیاد بود نمی‌تونستم از جام تکون بخورم

ولی خداروشکر دو سه هفتس و بعدش خیلی کمتر میشه

کجای دلت درد میکنه؟

بله عزیزم

طبیعیه فقط پاهاتو جمع نکن

اره دل و کمر درد عادیه.مث حالت پریودی انگار

سلام آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرزوی مامان مامان آرزوی مامان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی