سلام دوستان گرفتگی و درد سمت تخمدان چپ تو هفته من عادیه؟

۲ پاسخ

بلی من از 11هفته دارم تاالانم هست بیشتر نفخه و رباط ها کش میاد

والله منم دارم

سوال های مرتبط

مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سیزدهم بارداری
مامان بچه رییس👶 مامان بچه رییس👶 هفته یازدهم بارداری