۴ پاسخ

سونو قلب رفتین؟

من از اولش دارم🥲

بله . گاهی میاد و میره

اره عزیزم هی میاااااد هی میرهههههه باز میاااااد باز میرهههههه وقتایی که نداری خداروشکر کن😂

سوال های مرتبط