۴ پاسخ

سلام عزیزم ی جا خوندم گفتی دکترم معصومه خواجه وند خوبه ؟اخه منم ملماهمراه دکترم ایشون رو گرفتم چطور بود منم بدون درد تا یکشنبه نگرفت میرم مطبش خوبه واقعا ؟

طبیعیه عزیزم
شکمشو بزار رو دستت یا روی پات اروم پشتشو دورانی ماساژ بده
هنوز زوده برای تشخیص کولیک و رفلاکس ای ۳ هفته به بعد مبشخ تشخيص داد

بلد نیست عضلات لگنشو منقبض کنه برا همین اینجوریه پسر منم زور میزنه

از کولیک و نفخه عزیزم
دختر منم هست شکمش سفت نیست ولی موقع دفع گریه میکنه و زور میزنه دکترش گفت بخاطر اون دلپیچه که دارن و نفخِ

سوال های مرتبط