۶ پاسخ

انجیر روزی 7 تا بده دستش بخوره
هیچوقت یبوس نمیشه

اصن دسشویی نکرده از صب؟

آبجوش نبات بده بنظرمن

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

فولوس هم‌میتونی بدی یه دارو گیاهیه با شیرخودت بدوش قاطی کن بدا بخوره۵دیقه نمیشه پیپی میکنه

عزیزم یه گکش پاک کن بردار یکم باروغن بچه چرب کن بکش درمقعدش یکمم سرپنبه اییش فروکنی عیب ندارا سریع پیپی‌میکنه

سوال های مرتبط