به نام خدا هیچی😂😂😂😂😂😂خودش تا یه حدی جمع شد بقیه اش موند
من چهارده روز شکمم بستم کوچیک نشد شکمم موند همینجور
گن ببند
شکم من که ثابت سرجاش مونده
من انقدر بدو بدو داشتم و دست تنها بودم شکمم رفت تو بدون اینکه شکم بند بزنم. و اینکه قند مصنوعی کلا حذف کردم و همش آب می خورم، همین خودش خیلی تاثیر داشت
هیچی من اصلا نبستم فقط تازگیا دارم رژیم میگیرم
شکم بندساعت شنی ببند
هیچی موند شکمم همینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.