اگه کیسه آبم سوراخ کوچیک باشه میشه جلوشو گرفت درمان داره؟

۷ پاسخ

اره اره خواهرمم نشستی داشت و تستش مثبت شده بود یه هفته بستری شد و انتی بیوتیک گرفت و سرم درمانی .شکر خدااا نشتسش برطرف شد و موند تا ۴۰ هفته😊

اره عزیزم دقیقا..استراحت کرد یه دو هفته ایی بعدش دوباره سرپا شد شکر خدا

ببین باید بری پیش دکتر تا بهت بگه چیکارا کنی
با تست و سنو تشخیص میدن استراحت کنی یا بستری بشی

سرم میزنن هرروز یا یروز درمیون منم اینجوری شدم سربارداری قبلم

عاره سرم میزنن

اره عزیزم ولی چطور خودت تشخیص دادی؟

علائمت چیه

سوال های مرتبط