دوستان تا کی باید آب جوشیده داد ب بجه

۷ پاسخ

عوارض دادن آب نجوشیده یا تصفیه نشده به نوزاد در دو دسته‌ی عوارض گوارشی و سایر عوارض قابل بررسی است که به شرح زیر می‌باشند:

عوارض گوارشی مانند اسهال و بیماری های عفونی و انگلی

سایر عوارض

تجمع مواد شیمیایی و فلزات سنگین در بدن 

وقوع انواعی از بیماری‌های عفونی و باکتریایی

با این اوضاع اب خودمون باید اب جوشیده بخوریم چه برسه بچه ها اب خونه ما که خیلی خرابه تصفیه هم نداریم من همیشه ابجوش برا چای میخوام بزارم بیشتر میزارم اضافشو میریزم تو ابسرد کن
سعی میکنم همیشه جوشیده بخورم

ما که خودمونیم آب جوشیده میخوریم

منم فق ۱ ماه اب جوشیده دادم بدش اب تصفیه یخچال الانم اب شیر میدم

والا من یکی دوبار جوشیده دادم بهشم هی آب لوله میدم اینا همش چرته آب جوشیده

من تا دو سال دادم الآنم اکثرا میدم ولی وقتی نباشه آب معمولی

سوال منم هست

سوال های مرتبط