۱۶ پاسخ

نرماله گلم برای منم ۳۱ هفته ۱۷۰۰ بود دکتر گفت نرماله

چجوری سنو دادی که عکس این مدلی داده؟ سنو سه بعدیه؟

سونو رشده یعنی؟🥺😍بگردممم

وزنش خوبه بالای سه کیلو میشه پسر منم توی هفته شما وزنش همین بود

این سونو نرماله یا رنگی؟

هزینه‌اش چقدد شد؟

این عکس صورتشه؟

اوخی

اوخودا جوجه😍قیافش🥹نه خوبه نرماله🙂❤️

خوبه عزیزم ماشالله♥️

خب دیگه از الان وزن گیری شروع میشه
پروتئین و مایعات استفاده کن
کباب و حلیم و مغزها رو بخور

این سونو سه بعدیه؟

نرماله عزیزم

ماشالله خوبه عزیزم کم نیس زیادم هست 🧿☺️☺️ شبیه خودته یا شوهرت

تو ۳۱ هفته نرماله

سلام عزیزم اندازه شکمت چقدره؟

سوال های مرتبط