۱ پاسخ

سلام مگر نمی‌گید نزدیکی نداشتین پس بردار نیستین دیگه..روهوا که نمیشه بعد از زایمان تا سه چهار ماه پریودی نامنظم واکه بینی طبیعی هست بازم با دکتر زنان یا یه ماما صحبت کنین

سوال های مرتبط