دو روزه بچم‌ پی پی نکرده خطر داره؟؟

۴ پاسخ

نه دکتر به من گفت سه روز دفع نکرد روز چهارم شیاف بذار. البته برای شیرخشک. برای شیر مادر مهلت بیشتری میدن فکر کنم

یکی دو روز طبیعیه

خانوما بچه من ۲۷ روزشه حس میکنم چشمش انحراف داره دکتر بردم گفت تا سه ماهگی صبر کن الان طبیعیِ
خودم نگرانم کسی تجربه ش رو داره؟

سه روز دفع نداشته باشه خطرناکه
یک روز دو روز ایراد نداره
اینو دکتر به من گفت

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد