نه دکتر به من گفت سه روز دفع نکرد روز چهارم شیاف بذار. البته برای شیرخشک. برای شیر مادر مهلت بیشتری میدن فکر کنم
یکی دو روز طبیعیه
خانوما بچه من ۲۷ روزشه حس میکنم چشمش انحراف داره دکتر بردم گفت تا سه ماهگی صبر کن الان طبیعیِ
خودم نگرانم کسی تجربه ش رو داره؟
سه روز دفع نداشته باشه خطرناکه
یک روز دو روز ایراد نداره
اینو دکتر به من گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.