سلام خانما دندون درد دارم استامینوفن ۵۰۰میتونم بخورم؟؟

۴ پاسخ

اره بخور من که خیلی خوردم تو بارداری برا دندونم برا سرماخوردگی

اره میتونی بخوری

اره اشکالی نداره بخور اگه 325هم داشتی بخور

اره میتونی
منم سن بارداری شما بودم میخوردم
و دکتر گفت تا قبل۳۵هفتگی میتونی کاری برای دندونت کنی بعدش دیگه نمیتونی اورژانسی کاری کنی

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها هفته سی‌وپنجم بارداری