خانما تو هفته ی من طول سرویکس ۳۲ خوبه؟
خیلی میترسم بیاد پایین

۱۳ پاسخ

دیگه اخراشی از چی میترسی؟

من۲۶هفته۳۳بودم فردا باز میخوام برم استرس دارم،حرکات جنینم تو واژن حس میکنم گاهی

اره بابا ازین به بعد خیلی دیگه مهم نیست سرویکس من ۲۳😂

شکمی یا واژینال؟
برا من ۳۰ هفته شکمی ۳۰ بود

خواهر من انتی ۳۱ بودم

من الان شدم 27

عالیه مامان

مال من انومالی ۳۰ بوده امروز ۳۲ بود

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

من تو ۱۷ هفته ۳۲ بود دکتر گف تا ۳۰ هفته برسی انشاالله خیالم بابتت راحت میشه

آره دیگ خوبه
پایین تر ک فک نکنم بیاد دیگ بعد بیاد چیزی نداری تا زایمان ک بخای استرس بکشی

من الان ۳۰ ام

خیلی خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی