۱ پاسخ

هرشهری فرق میکنه. من دوماه پیش انجام دادم شونزده تومن شد‌. شامل بیمه نمیشه باید بری مرکز ژنتیک. البته تکمیلی باشی بهت نامه میدن ولی درکل ازاد حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی
مامان گردو💙💙 مامان گردو💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد