بچه منم تا الان میگرفت
یه هفته میشه تف میکنه بیرون😂😂بهتر من راضیم
تو رو خدا بهش پستونک نده من دادم پشیمونم از بس که میخوره حتی شب تا صبح باید دهنش باشه
به پستونک هیچ چیز شیرین نزنید
میپره گلوش
دکترا خیلی تاکید دارن حواستون باشه چیز شیرین یا غلیظ نزنید بش
من تو یه ماهگی پستونک بادومی دادم بهش گرفت عصای دستمه
منم تا همین چندوقت پیش نمیگرفت قیافه اشو مچاله میکرد حالش بهم میخورد ولی با بازی و انگار خودم دارم میخورم ادا در میاوردم گرفت نصف و نیمه هست ولی میگیره سرگرم میشه همش چند دقیقه یا موقع خواب
انقدر دادم تا گرفت😐😂
جلو دهنش نگه میداشتم
یکم نبات مالیدم ب سر پستونک دادم دهنش از همون موقع میگیره😂😂
قطره آ+د بزن یا شیر ک میخوره اونو بزن سرش
من انقدر گذاشتم که بعد دو ماه و نیم گرفت.
الان نصف و نیمه اس ولی بازم خوبه که میگیره میشه حداقل یه دستشویی رفت
پسرمن بززگه گرفت این کوچیکه اصلاقیول نکردهرکارمیکنم نمیخوره
من بی بی لند طرح اونت گرفتم گرفت
پسر من اول گرفت خیلی میل نداشتا ولی وقتی لج داشت یا خوابش میومد میگرفت از یه ماه پیش فقط میخوام بخوابونش میدادم یکم بعدش تف میکرد چند روزه که کلا پستونک دستم میبینه دهنشو قفل میکنه
اگه خیلی دوست داری پستونک بخوره سری ها و مارک های مختلفو امتحان کن
دختر من کلا نمیگیره
بچه منم اصلا نمیگیره
دیگه فک نکنم تو این سن بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.