۶ پاسخ

گردو زیاد نخور عزیزم بعدا بیشتر بخور

اره عزیزم بخور ولی زیادم نه
سعی کن زیاد گرمیجات نخوری ۳ ماهِ اول
نه که‌فقط سردی بخوریا میگم طبع غذایی رو متعادل کن

باید بخوری مقویه هم براخودت خوبه هم بچه

باید بخوری
میتونم چیه

عالیه بخور

چرا نتونی؟؟؟؟

سوال های مرتبط