نگران نباش الان كنترل تب مهمتر از عوارض شياف هست پسر منم تبش رو ٤٠ بود هرچي بروفن استا و شياف زدم فايده نداشت أصلا پايين نميومد برديم بيمارستان براش ٢ سيسي دگزا زد هرچي اصرار كردم بجاي دگزا چيزي ديگه بده كه اين عوارض داره گفت خانم عوارض تب بالا بدتر از دگزاست
الهی پسر منم یه بار که استفراغ گرفته بود سوپ خور دیگه نمیخوره فکر میکنه از اون هست
گلم 2تا واسه خودت
یه نیم ساعت دیگه میاد پایین کامل آروم هم میکنه بچه رو نگران نباش دیگه
نگران نباش منم یه سالی میشه که وقتی میمیرم از بیخوابی و تب پسرم پایین نمیاد میزارم راحت میشه هم اون هم من
دیفلوفناک باید بیاره پایین حتما
وای دیکلوفناک برا بچه خیلی خطریه دکتر برا چی داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.