۲ پاسخ

دکتر اطفال به دخترم گفت یک سوم بزار عوارض داره
دیگه زدی ولی اگه دفعه بعد خواستی بزنی کامل نزن

درسته ولی احتیاط نصف برار

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۴ سالگی