۲ پاسخ

روز چند آزادسازی هستی؟

انشالله ک بارداری
منم روز ۱۳ازادسازیم ۳روز مونده به پریودی
برخلاف ماه قبل ک امپول زدم و پرعلائم بودم
ایندفعه هیچ هیچ
میخام فردا بیبی چک بزنم
خودم ک میگم باردار نیستم

سوال های مرتبط