ندی بهتره ...تاثیر مثبتی نداره برا بچه
قند افزوده داره حداقل تا یکسالگی نباید بدی
بیسکوییت هارو بذار تو پیاله یکم آب ولرم بریز یکم بمونه له کن مثل فرنی میشه
من میدم اتفاقا خیلی هم دوس داره
اصلا ارزش غذایی ندارع اصلا
بنظرم نده
دکترگف ی چیز مزخرفی ک فقط شکم سیر میکنه
هیچچچچ پهن مثبتی ندارع
من از ۷ ماهگی میدم . یه کوچولو اب میریزم روش نرم که شد میریزمش توی پستونک عصاره خوری میدم دستش خودش میخوره و خیلی دوست داره
من گاهی وقتا ک ندونم چی بدم بهش یا جایی باشم چیزی نتونم درست کنم میدم با ابجوش قاطی میکنم دخترمم دوسش داره
خوب نیی
اصلا خوب نیست
از پنج شش ماه مجازه ولی خاصیت نداره ی بار یک سومش رو دادم بچم از اون روز یبوست گرفته
من از5ماهگی دادم با شیریا آب قاطی میکزدم عاشقش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.