کیی ازین شربت به بچه اش داده؟
برا چیه

تصویر
۳ پاسخ

شربت حساسیته

من دکتر گفت هر ۱۲ساعت بهش بده بچه با ارامش بخوابه

معولا برا حساسیت یا ابریزش بینی و اینا میدن ولی فک نکنم به نوزدا از اینا بدن. دکتر داده؟

سوال های مرتبط

مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی