کاهش حرکت که عادیه تو این هفته ها
والا من دو روز بود خوب تکون نمیخورد الانم بهتره
بخاطر بزرگ شدن نینیه
دکترتون کیه
کدوم بیمارستانی
دلیلش چی بود
ببخشید میپرسم خودتون گفتید کاهش حرکت داره بستری کردن یا با nst گفتن بستری شی
انشالا ک همچی خیره
گفتن دلیلش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.