من بستری شدم به علت کاهش حرکت 🥲🥲

۶ پاسخ

کاهش حرکت که عادیه تو این هفته ها
والا من دو روز بود خوب تکون نمیخورد الانم بهتره
بخاطر بزرگ شدن نینیه

دکترتون کیه
کدوم بیمارستانی

دلیلش چی‌ بود

ببخشید میپرسم خودتون گفتید کاهش حرکت داره بستری کردن یا با nst گفتن بستری شی

انشالا ک همچی خیره

گفتن دلیلش چیه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد