اونجا پرستارا یا دکترا بخش کامل راهنماییت میکنن،خودشونم بهت معرفی میکنن
بیمارستان اجازه شیر خشک و شیشه شیر نمیده
ماما به ما سرکلاس گفته با خودتون نیارید
آموزش میدن و هی باید بچه رو مجبور کنی میک بزنه ک شیر بیاد نوشیدنی باید زیاد بخوری تا شیرت بیاد ب ما میگفتن چای نبات بخوریم
پرستا شیرخشک میدن خودشون، من شیرخشک هم نبرده بودم. خودشون دادن
اونجا خودشون میگن چی بخری
بچم قندش افتاده بود و حالش بد بود وقتي ببينن اينجوريه حتما شير خشك ميدن خيالت راحت
فقط شيشه شير حتما باخودت واسه احتياط ببر
بچه منو با سرنگ و قاشق پرستارا شیر میدادن مامانم رفت یه شیشه کوچیک خرید خودمون قایمکی شیشه میدادیم تا اومدیم خونه
من بچه اولم همين مشكلو داشتم چون اصلا شير نداشتم دستگاه شيردوش برقي اوردن بازم شيرم نيومد و سينه هامم نوك نداشت بچه سينم رو نميگرفت خود دكتر نوزادان بخش نان يك باتوجه به شرايط بچه داد
بیمارستان که اجازه شیرخشک نمیدن
محال نگیره اونجا بهت اموزش میدن
ما برا خواهرم بردیم ...چون ممکنه شیر نداشته باشی روز اول ..بچه قندش میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.