دوستان شیرکاکائو برای اراد ضررداره به نظرتون ؟

۱۵ پاسخ

کاکائو به شدت بیش فعالی میاره و بچه خیلی شلوغ میشه جدا از اون شیر کاکائو کلی شکر هم داره و زیر یکسال بهتره ندی

مگه شیر تا یکسال ممنوع نیس؟

کامائو ضرر داره
شیر هم همینطور
بچه ۸ ماهه؟؟؟؟؟
خدایی چطوری دلتون میاد مریض میشه توو درد سر میوفتی

خیییییلی مضره کاکائو وکلا زیر ۱سال شیر فقط تو غذا

اینا پالم دارن خوب نیست برای کودک ...مواد نگهدارنده...سیری کاذب میارن..خرابی دندان ..کافئین کاکائو بی خابی و بد خابی میاره ..عادت غذایی بد ب چیزهای شیرین

من خودم تو خونه درست میکنم
همسرم میگ صنعتی ها نگهدارنده دارن خوب نیست

اره نده بهش اصلا

اصلا و ابدا خوب نیست

هم شیر براش بده هم کاکائو

معلومه که ضرر داره عزیزم
نوشیدن شیر زیر ۱ سال ممنوعه باعث کم خونی میشه و کاکائو هم ک تا ۲ سال ممنوعه
کلا هر چیزی که شکر داره و شیرین کننده های مصنوعی تا ۲ سال ممنوعن

بهتره ندی تا قبل یکسالگی
کاکائو پیش فعالی میاره
بچت فضول میشه 😂

بله

من میدم ولله اتفاقن خیلی هم خوشش میاد میخوره ولی کم میدم

اره کاکائویی اصلا نده کم خونی میاره

من میدم ولله

سوال های مرتبط

مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی