الان که ۹ماهشه نباید بستنی بدی بعدم بستی ۱۲ماهگی از کم
استپ وزنی نیاره و پره شکره
واقعا اینارو ادم باید بدونه
دکتر مجاز نمیده
هرجی میخوری که نباید بدی بجه واقعا
پسر من اصلاااااا بستنی نمیخوره
کلا هرچیزی که سرد باشه نمیخوره
نه بستنی کارخونه ای اصلااا هم شیرگاوش ضرر داره هم نگهدارنده هزارتا چیز دیگه دارن
سنتی هام ک خطرناکن از بابت باکتری
من خودم تو خونه برا پسرم درست میکنم با پوره میوه یا شیر موز
منم قیفی بهش میدم
من میدم
دکتر ب من ک گف خیلیم هم خوبه بده بخوره
منم اولش یه کوچولو میزارم مزه کنه .از من باشه کامل بدم دستش خودش بخوره انقدر که خوشمزه میخوره ولی حیف که ضرر داره 😀
من در حد اینکه ب پستونکش بمالم سه چهار بار شایدم بیشتر یکم
من برم مغازه بستنی برا دخترم میخرم بعد خودمون عاشق بستنیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.