چند ساعت بعد سزارین گوشی دستتون گرفتید😂

۱۱ پاسخ

وقتی اومدم تو بخش 😑

بعد از ریکاوری، توی بخش

۳ روز بعد

از الان بفکر گوشیی😂😂

از ریکاوری اومدم بیرون تو آسانسور بودم داشتن میبردنم بخش گوشیو از شوهرم گرفتم اومدم گهواره مو از حالت بارداری در آوردم 😂🤣

شبش برداشتم

من 7 8 ساعت بعد

سه روز بعد🤣🤣اصلا یادم رفته بود گوشیمو

من منتظرتم 🥹🍓بیایی بگی دخترم دنیا اومد

از ریکاوری اوردنم بخش درد داشتم بعدش کم کم بیحسی که رفت گوشی گرفتم دستم پیام دوستم دادم گفتم زایمان کردم 😁

ی ساعت بعد😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان دل آرا،سپهر مامان دل آرا،سپهر ۸ ماهگی