مامانا بعد سزارین سردرد گرفتید؟

۶ پاسخ

نه نگرفتم،زیر سرت بالش نزار سرتو زیاد تکون نده حرف هم زیاد نزن

من خیلی سردرد و گردن درد شدید شدم طوری که گریه میکردم، بعد زایمان خیلی سرمو تکون دادم باید تا ۳ساعت ثابت باشی بعدش باید نسکافه بخوری تا سم بی حسی از بین بره،

نباید سرتو تکون بدی و بالشت زیر سرت نباید باشه و حرف هم نباید زیاد بزنی اونا باعث. سردرد میشه رعایت کنی هیچی نمیشه

نه عزیزم

حرف نزنی ۸ ساعت سرتو تکون ندی بالشت هم نداری سردرد نمی‌گیری

نه چندساعت اول اصلا حرف نزن سرتم تکون نده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی