تب پسرم گرفتم ۳۷.۴ بود یعنی تب داره

۳ پاسخ

زیر ۳۷/۸ اصلا نباید دارو بدین، به این درجه که رسید بهش شربت پاراکید بدین، اگر با شربت و پاشویه نیومد پایین برای ۳۸/۵ به بالا شیاف استامینوفن ۱۲۵ میزارن.

پروفن بده

شروع تبع

سوال های مرتبط

مامان محمد،یوسف مامان محمد،یوسف ۲ سالگی