لاک زدم براش ضرر ک نداره ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

معلومه ک داره

معلومه که ضرر داره

اکسیژن به ناخناش نمیرسه و کاملا کار اشتباهیه ضمن اینکه شیمیاییه

چرا عزیزم ضرر داره .زوده

بله ضرر داره نباید بزنی زوده

ضررداره من زدم اوایل نوزادی دخترم باهاش پوسته پوسته شدوخونی نزن عزیزم

نزن ممنوعه

قشنگم،خوب زدی بعد میپرسی😅

سلام کاملا‌ضرر داره

قطعا ضرر داره

نه نزن

تا دو سالگی ممنوع هست

سوال های مرتبط

مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی