معلومه ک داره
معلومه که ضرر داره
اکسیژن به ناخناش نمیرسه و کاملا کار اشتباهیه ضمن اینکه شیمیاییه
چرا عزیزم ضرر داره .زوده
بله ضرر داره نباید بزنی زوده
ضررداره من زدم اوایل نوزادی دخترم باهاش پوسته پوسته شدوخونی نزن عزیزم
نزن ممنوعه
قشنگم،خوب زدی بعد میپرسی😅
سلام کاملاضرر داره
قطعا ضرر داره
نه نزن
تا دو سالگی ممنوع هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.