منم روز اول اینطوری بود روز سوم شیریا همون اغوز امد روزی یبار دوش گرفتم و مایعات خوردم
واسه نوم سینهپهم با سر سرنک های کلفت نوکشو ببر بعد تهشو بزار رو نوک سینه و بعد بااون ابی رنگه محکم بکشش بزار نوم رو دربیاره این روش جوابت خداکنهددرست توضیح داده باشم بفهمی
مبارکه قشنگم
هرچی بچه بیشتر مک بزنه بیشتر شیر میاد
اونجا بگو مشکل شیردهی داری بیان با کمک اونا بگیره بچه منم نوک نداشت اونا یاد دادن
من مثل شما بودم آخر شیر خشکی شد
بله عزیزم مال من کلا یک هفته بزور خورد بعد یک هفته شیر خشکی شد چخبر ؟عملت چطور بود؟
اگرهنوزبیمارستانی بگوشیردوش برقی بزنن به سینت کمکه.باسرنگ گنده نوک سینتوبکشه بیرون همراهت
من هنوزم باهاش مشکل دارم
بزور سینمو میگیره
بله منم همینجور بود و اصلا بچه رو عذاب ندادم گشنگی بکشه بهش شیرخشک میدادم کلی شیر دوش و ... گرفتم فایده نداشت اصلا شیر نداشتم
سینه تو با حاله بزار توی دهنش
هرچقدر هم کم باشه برای اون کافیه
حتما حتما باید این آغوز رو بخوره
اشتباه منو نکن شیر خشک نده ندوش سینه تو خشک میشه یا بچت به مزه ی شیر خشک عادت میکنه
رابط سینه بگیر راحت شیر بده یا با سرنگ نوک سینتو در بیار
سعی کنید بدی دهنش سینت مک بزنه
شیرخشک بدی دیگه سینت نمیگیره
چند قطره آغوز تو اونو سیر میکنه
ب هیچ وجه شیر خشک نده
سه روز اول اینجوریه بعد شیر زیاد میشه رابط سینه بخر بچه راحت بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.