واکسن شش سالگی ز دین برا بچه ها

۱۰ پاسخ

بله زدم خیلی هم سبک و راحت بود
تب که اصلا نکرد فقط تا ۳ روز یکم متورم شد و درد داشت که با استامینوفن و کمپرس به خیر و خوشی گذشت

بله

پسر من زد
هر چند تب نکرد
ولی دستش تا سه روز اصلا تکون نمی‌داد و درد داشت
اصلا کلافه ش کرده بود
بنظرم سقیل ترین واکسنی هست که بچه ها تا الان زدن😑

سلام من زدم وای این دردارو نداشت سه ذرم گرم شد بدنش یکبار استا داذم وتمام

آره زدم خوب بود روز اول یکم بدنش گرم بود که ۶ ساعتی استامینوفن ۳۲۵ بش دادم و کمپرس سرد کردم روز دوم هم کمپرس گرم درد دستشم استامینوفن دادم اوکی بود روز دوم و سوم هم فقط اگه دست بش می‌خورد درد می‌گرفت(طبق تجربم تو ۱۸ ماهگیش که بردمش بازی و بدو بدو و خیلی سبک رد شد اینبارم بعد واکسن حسابی بازی کردیم تا دستش تکون بده و مایع پخش بشه دستش خشک نشه و خداراشکر سبک و خوب گذشت)

سلام منم زدم هفته پیش واکسن سختی بود تا سه روز دست درد شدید و تب که فقط پروفن بدید.....

اره زدم براش
خیلی سنگینه خیلی پسرم اذیت شد
تب ۳۸ درجه
دست درد شدید تا سه روز
اما دو تا از دوستام ک برای بچه هاشون زدن خیلی براشون سبک بود اذیت نشدن

من ن
میترسم ازبس میگن سنگینه

نه هنوز دل و جراتشو ندارم

نه نداشتن،گفتن هروقت بیاریم تماس میگیریم

سوال های مرتبط