واکس ۴ ماهگی زدیم خداکنه خوب بگذره🥲🥲🥲

۳ پاسخ

بسلامتی ایشالا

واسه من اسون بود روز دوم بعد از ظهر فقط یکم تب کرد قابل کنترل بود

انشالله انشالله اذیت نمیشه و مامانشو اذیت نمیکنه گلم براش توحید وحمد بخون ایه الکرسی فوت کن سمتش انشالله خوبه تب هم نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی