دخترا من بین اسم میراث و آرتا موندم دوباره👶😵‍💫

۱۴ پاسخ

آرتا

میراث

پس هیچکدام

آرتا بهتره

میراث منفیه.شما که کورد هستید بهتر می دونید .باز آرتا یا آرتان بهتره

ارتاقشنگه😍

میران هم مثل میراث ولی هم معنی هم تلفظی قشنگ تره

آرتا قشنگه🍫🥰

سلام آرتا بهتره 👌🏻

میراث قشنگ تر

میراث ب ترکی فحشه

ببخشید من هر وقت اسم میراث رو میشنوم احساس میکنم بچه در آینده قراره مسخره بشه. خودم هم خنده ام میگیره وقتی این اسمو میشنوم

میراث هم عربیه هم گنده س، آرتا خیلی قشنگه

آرتا زیباست

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد ۲ ماهگی
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری