آرتا
میراث
پس هیچکدام
آرتا بهتره
میراث منفیه.شما که کورد هستید بهتر می دونید .باز آرتا یا آرتان بهتره
ارتاقشنگه😍
میران هم مثل میراث ولی هم معنی هم تلفظی قشنگ تره
آرتا قشنگه🍫🥰
سلام آرتا بهتره 👌🏻
میراث قشنگ تر
میراث ب ترکی فحشه
ببخشید من هر وقت اسم میراث رو میشنوم احساس میکنم بچه در آینده قراره مسخره بشه. خودم هم خنده ام میگیره وقتی این اسمو میشنوم
میراث هم عربیه هم گنده س، آرتا خیلی قشنگه
آرتا زیباست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.