۴ پاسخ

مراقب باش یدفعه پانشی اروم پاشو یا بخواب
به پهلو چپ هک بخواب بیشتر

منم تقریبا همین‌جا که میگی درد میکنه مدتيه
انشاالله چیزی نیست فشار بچه هست احتمالا
به دکترت هم بگو

عزیزم منم داشتم الان خوب شده

شکمت هست یا پهلو ؟
دراز میکشی آروم نمیشه؟

سوال های مرتبط