سلام مامانا این قطره خوبه ؟ اشتها آورده ؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم کلسیم ک دکتر بهت داده روژی چند سی سی میدی

اشتها اور نئوزینک‌ بده

من تا ۶ ماهگی دادم خوب بود ولی اشتهاآور ک ما ندیدم از دست این دختر🤦‍♀️🤦‍♀️

من تا 6 ماهگی دادم هیچ تاثیری نداشته

من میدم ولی اشتهاآوری رو ندیدم ازش😕

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان نبات 💕👧🏼 مامان نبات 💕👧🏼 ۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی