برا منم نداشت گلم البته برا من دو مرحله ای بود
سلام چرا امروز من این آزمایشو انجام دادم سه مرحله بود اول خون گرفتن بعد محلول دادن خوردم بعدش بین دو ساعت دو نمونه خون ازم گرفتن
به من که گفت بجز این پودر هیچییی اجازه نداری بخوری ،سه مرحله ای هم هست
وا گلوکز و پودرش دیگه باز پودر ندادن چیه؟ 😶
مال منم ۳ مرحله ایه محلول داره فک کنم
چون یه بار ناشتا میگیرن یه بار بعد محلول یه بارم ۱ ساعت بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.