۹ پاسخ

من این دکتر داد به بچه هام

تصویر

ایمونس خوبه

ایمونیس میدم منم سالی یکبار خیلی عالیییب

عزیز بهترینش مهم نیست مهم اینه بچت کدومو قبول کنه دکتر پسر من ایمونس داد یبار خورد چنان استفراق کردو و رفلاکسشو تحریک کرد که درجا ریختمش دور

آسماویت و ایمیونس بهترینه
و اینکه یکی از اینارو بده هیچ وقت هردوتا رو هم زمان نده یکی دو ماه بده یکی دوماه زمان بده و دوباره از اول خیلی ضرر داره هر دوتا باهم

آسماویت و ایمیونس بهترینه

ایمنوس عالیه عالیییی سه ماه بده دوماه نده دوباره خاستی بده فقط بعدش اب بهش بده یا مسواک بزن براش یکم اهن داره شاید خراب کنه دندوناشو

من اینارو میدم عالیه

روزا ۵سی سی اسماویت بده
شبا ۵سی سی ایمیونس

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری