۳ پاسخ

من عمل کردم با دکتر ابراهیمیان ..ببین زنگ. بزن پذیرش بیمارستان بپزس ..فکر کنم سه تومن

دوستم عسکریه وی آی پی زایمان سزارین ۵۷تومن با بیمه تامین

زنداداشم زایمان طبیعی داشت با اتاق دوتخته ۵۶ تومن ازش گرفتند البته بیمه نداشت

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا👶ماهان مامان مهرسانا👶ماهان ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی