۲۷ پاسخ

آره عزیزم بخور نوش جونت..آخرای بارداریته

انقد خوب گفتیش منم دلم میخواد
همیشه پپرونی با پپسی مشکی میخوردم
از وقتی باردار شدم فک کنم دوبار خوردم
🥲💔

بخور و لذت ببر بابا نوش جونت تا وقت داری هرچی دلت خواست بخور که تو دوران شیردهی انگار رژیمی و خیلی باید دقت کنی

خب پیتزایی که سوسیس و کالباس نداشته باشه‌چه ایرادی داره بخوری مرغ و قیمه بخور

آخ چی گفتی منم بعد نوشابه یخخخخخ ها اره بابا بخور یه بار که چیزی نیس

جات خالی دیشب خوردم

منم دلم خواست ناهار پیتزا بخورم 😂😂😂

فست فود وزن بچه رو میبره بالا

😂😂الان منم به ویار انداختی دلم خواست

من هوس ساندویچ فلافل کردم با نوشابه🥲از اول بارداری هوسش رو دارم اما ترسیدم نخوردم

وایییی یک جوری گفتی منم دلم کشید پیتزا 🤣🤣🤣

اره بابا چرا نشه من چند بار خوردم

بله میشه من ماهی یبار میخورم

بخور اصلا هم سخت نگیر هیچی نمیشه😅

منم چندباری خوردم ولی همش پیتزا مرغ بوده اینقدم دلم پپرونی میخواست🤣🤣
بخور نوش جونت

آره بابا هرچی هوس میکنی بخور

بابا من ماهی 2 بار میخوردم
ویارمم همش لیموناد بود و نوشابه زرد شیشه ای ماشالا دخترمم دنیا اومد دکتر میگفت باید اسمش بزاری رستم🤭😂

نوش جونت عزیزم بخور گوشت بشه به تنت

هرچی هوس کردی بخور نوش جونت
ولی شیشه ای ها بهداشتی نیستن بنظرم

من خوردم اونم پیتزای سوسیس مگه بده؟؟؟

من پیتزا از اول بارداری خوردم زیاد نه ولی ماهی یه بارو خوردم،ولی نوشابه اصلا نخوردم تا حالا،پیتزام یا مرغ یا گوشت مجازیم

من از اول کلی پیتزا خوردم چی میشه مگه

من دو هفته یبار فست فود میخورم از جای خوب

من زیاد اوایل رعایت می‌کردم حسابی .
ولی الان اخراش میخورم دیگه 🤦🙈 منتهی از جایی غذا میگیرم که مطمئنم بهش مواد درجه یک استفاده می‌کنه. خلافم دو سه بار سوسیس بیرونی بوده 🙈 اونم واقعاً واقعا هوس کرده بودم وگرنه بارها شده بود جلوم بود لب نزدم

دیشب جات خالی خودمون درست کردیم مهشر شد

برعکس من دلم نه مرغ و گوشت و مشتقات و اینا میخواد نه حبوبات اسمش میاد حالم بد میشه هرروزم دارم همینارو میخورم
درعوض دلم نون و پنیر هندوونه و میوه خنک میخواد فقطططط 🥲
حالم از پروتیین و غذا بده

بپز خودت توخونه باگوشت

سوال های مرتبط

مامان آیهان و داداشی مامان آیهان و داداشی ۱ ماهگی