۹ پاسخ

من کلسیم ساده میخورم

سوپراکل بگیر خیلی عالیه

مگه چه مارکیه که انقدر گرونه من کلسیم سوپراکل میگیرم ۲ورقش ۶۰۰/۷۰۰ هست

ایرانی و خارجیش فرقی نمیکنه. کنارش لبنیات هم بخور مثل شیر و ماست

اسم قرص کلسیمم آپاکال هست دکتر نوشته.

عزیزم همینه دگ منم قرص خارجی میگیرم برامنم زیاده ولی ارزَششودارع
اگ توانتدهس همونوخارجیشوبگیر اگ ک نه قرص بهداشت بخور ازهچی بهتره

بهداشت که قرص کلسیوم نمیده ولی من یه مدل شو میگیرم خیلی گرون نیست دقیق نمیدونم چنده ولی یه بسته ۳۰ تایی آهن و یه بسته ۳۰ تایی کلسیوم باهم شد ۹۸۰.

خب بگو ایرانیشو بده جانم

من یونی بون استفاده میکنم چند کاره هست یه ماه پیش خریدم ورقی ۱۶۰

تصویر

سوال های مرتبط