من کلسیم ساده میخورم
سوپراکل بگیر خیلی عالیه
مگه چه مارکیه که انقدر گرونه من کلسیم سوپراکل میگیرم ۲ورقش ۶۰۰/۷۰۰ هست
ایرانی و خارجیش فرقی نمیکنه. کنارش لبنیات هم بخور مثل شیر و ماست
اسم قرص کلسیمم آپاکال هست دکتر نوشته.
عزیزم همینه دگ منم قرص خارجی میگیرم برامنم زیاده ولی ارزَششودارع
اگ توانتدهس همونوخارجیشوبگیر اگ ک نه قرص بهداشت بخور ازهچی بهتره
بهداشت که قرص کلسیوم نمیده ولی من یه مدل شو میگیرم خیلی گرون نیست دقیق نمیدونم چنده ولی یه بسته ۳۰ تایی آهن و یه بسته ۳۰ تایی کلسیوم باهم شد ۹۸۰.
خب بگو ایرانیشو بده جانم
من یونی بون استفاده میکنم چند کاره هست یه ماه پیش خریدم ورقی ۱۶۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.