۷ پاسخ

چه کدی رو باید زد؟

منم توبهداشت پرونده دارم ولی برام نیومد

بچه ها من الان‌زدم‌نوشته کیف پول شما ۱ میباشد

منم نگرفتم تو بهداشت سرم ثبت شده هست و سرپرست خانواده هم هستم ولی نگرفتم هنوز

من پرونده دارم بهداشت ..الان برم‌فروشگاه میدن

سلام من زدم تعلق نگرفت

نه ولی باید بهداشت پرونده داشته باشی

سوال های مرتبط