از روی ازمایش انتی میشه جنسیت گفت؟؟

۱۲ پاسخ

عزیزم فقط احتماله
بعضی وقتا درست در میاد
بعضی وقتا نه

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله

البته تو سونو nt گفت

درصد میدن
به من گفت ۸۰ درصد پسر

سونو من گفت برا انتی بیایی ۹۰ درصد میگم جنسیت

آره به من ntگف پسره بعدش رفتم‌انومالی هم گف پسره

نه از سونوهم احتمال میده مال من اول گفت پسر بعداگفت ن پاهاشو بازنمیکنه حتی احتمال نداد

از روی سونو هم ک دکتر میبینه احتمالی میگه، آزمایش ک اصلا مشخص نمیشه

احتمال میده دکتر نگفته بهت

ازمایشش چ جوریه مگه

ب من گفته 60 درصد پسر موندم برم انومالی مشخص شه

دکتر واسه من احتمال داد. درستم بود

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ام بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته شانزدهم بارداری