چجور از روی ازمایش انتی جنسیت و‌حدس میزنین ؟

تصویر
۷ پاسخ

الکیه، برا من پایین بود ولی دختره

عکس سونوت ب دختر میخوره

از روی این اشتباهه برا من میگفتن پسره از روی آزمایش ولی بچم دختره

کدوم آزمایشگاه رفتی

اینا همش الکیه عزیزم جنسیت دقیق ۱۵ هفته یا انومالی

از روی سونو میگن نه آزمایش

بچت پسره؟

سوال های مرتبط

مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته هفدهم بارداری