سلام خانما چشای پسرم باد کرده بنظرتون حساسیته؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام میگم شما ک قرار بود ویبک کنی چیشد سزارین کردی؟؟

ماشالله ببرش دکتر احساس میکنم چرکم کرده😍😍😍😍

حساسیت به پروتین گاوی .ببرش دکتر

ببرپیش دکترش

سوال های مرتبط

مامان پارسا 💙👼 مامان پارسا 💙👼 ۵ ماهگی
مامان ژیوان💙 مامان ژیوان💙 ۳ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی