۵ پاسخ

روژه یک دانه بدیه چون قویه

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

تا سه تا در روز میتونی بدی

خیلی گرمه پاش میسوزه زیاده روی نکن کم بدش یکی نهایت دوتا هر روز نه

عزیزم گروه ایده غذای کوچولوهامون دارم مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم

من یدون

سوال های مرتبط

مامان دلبندم🫶 مامان دلبندم🫶 ۱۷ ماهگی