اون داره از نظر خودش مرتب میکنه و بی نظمی های تورو برطرف میکنه
پس جای ناراحتی نداره
این دفعه که دیدی اینکارو انجام میده بهش بگو مامان زحمت نکش اینارو جا به جا نکن
من بعضی وقتا جاهاشونو گم میکنم
بزار همینطور بمونه
ببین چی جواب میده بهت
چقد خوب برای خودش میچینه اینکه چیز بدی نیست اشکال نداره بذار اونم سهمی از چیدمان خونت داشته باشه عوض نکن براش ارزش قائل باش
اگه نرفتم ازت شکایت نکردم بخاطر پیامهات
اگه وسط تنکابن ندادم ببندنت به تیر چراغ برق
لخت لخت
تو لخت دوستداری
چرا عوض میکنه یعنی؟
منم خوشم نمیاد وقتی رفت سریع جاشو همنجوری که خودت دوستداری بذار بهشون بگی بازم کار خودشونو میکنن
اشکال نداره همین که کمکته خودش خیلیه بنده خدااززندگیش میزنه میادکمکت تاتویع ساعت استراحت کنی
خوبی بهت نیومده...شماره مامانت بده بهش بگم
خوشبحالت مادرت میاد پیشت یامیری پیشش نزدیکی مال من مادرم دوره ازم امروزم واکسن زدپسرم بسلامتی
کاش من و مامانمم تو یه شهر بودیم
دلم براشون تنگ شده😪
شاید داره مرتب میکنه ولی جاشونو بلد نیست.
مامان من این مدلیه ظرفا رو جا ب جا میذاره، بعدش باید بگردم دنبالشون!
چی میشه مگ🫤شاید جاشونو نمیدونه
عب نداره چی میشه با سلیقه مامانت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.