۱۴ پاسخ

و شرایط از کنترلت خارج شه ،هرچی بخوان بدن بهش انگار تو اون وسط یه موجود اضافه ای ..فقط نباید بزاری مرزاتو بشکنن و اینکه اون لحظه این فازو برداری ک خدا خیرتون بده باهاش بازی میکنین من خستم دیگ یکم استراحت کنم😂وگرن انگار ادم سنگ رو یخ میشه این همه زحمت میکشی اخرم تو جمع ها میرن سمت بقیه ک البته خیلینرماله ها..بچه ها میرن میگردن باز اخرش میان بغل مامان ولی برای مامانا دوری سخت

وای وای خیلی حس بدیه مخصوصا که اون ادمم خیلی ب خودش بگیره..فک کنه بچه اونو بیشتر دوس داره ..

دقیقا دختر من همینطوریه یه جوری پشت خالش گریه می‌کنه که انگار نه انگار من مامانشم.بغلشم کنم آروم نمیشه فقط اون لحظه اونو میخواد

بچه ب مادر وابسته هس ولی حسودی نکن ناراحتم نباش بزار با اطرافیان ارتباط بگیره بازی کنه فعلا کوچیکن اینطورین
قرار نیس ک ۲۴ساعت بچسبن ب ما

عزیزم کلاااا حال بچه همینه میره طرف کسی که یهووو بهش توجه میکنه. منم پسرم تا میبرمش پایین خونه مادر شوهرم چشمش که به عموش میافته دیگه مارو یادش میره چون اون تازه نفسه وبا حوصله براش وقت میزاره ولی ما دیگه انرژی نداریم اون لحظه 🤣 🤣

منم باشم ناراحت میشم تا ۷ ۸ ماهگیش وابستگی زیادی نداشت بهم همش حس میکردم نامرده دوستم نداره اما بعدش کم کم بهم وایسته شد حتی تو جمع ها با اینکه خیلی اجتماعیه میدونه مامان و بابا با بقیه فرق میکنن خیلی خیالم راحته قبلا مادرشوهرم همش میگفت اینو بزارید برید خودم بزرگش میکنم گشته شد شیر خشک میدم فرنی میدم فقط ب من نگاه میکنه انگار من پشمم ولی الان اقا متین خودش دیگه ثابت کرده پسر مامانه

من که خیلی هم خوشحال میشم نه حسودی چرا 🥲

دخترمن فقط ب خودم چسبیدس،مهمونی رفتنی پیش باباشم ب زورمیره
و من واقعا اذیت میشم لحظه شماری میکنم تابزگردم‌خونه

اره منم اینجورم ،ماهر هفته میریم روستا پدرشوهرم اینا فاصلمون ی ربه...پسرم عمشو خیلی دوست داره.عمشم خیلی با حوصلش و بغلش میکنه باهاش بازی میکنه..وقتی میریم اونجا اصلااا دبگه کاری ب من نداره،همش مبگه عمههه ..اون ی روزی ک اونجام واقعا دلم براش تنگ میشه😂از بس ک بغلم نمیاد..مثلا میبینی من نشستماا ولی وقتی عمش میره بیرون از پشت سرش گریه میکنه و..😂😂

اخ دختر منم اونجوریه مادرشوهرمم از فرصت استفاده میکنه و میگه منو از مامانش بیشتر دوس داره و فلان منم میخام اونموقع یا بچه رو بکشم یا خودمو

پسرمنم همینه

پسره منم همینه

دقیقا مثله عمش😐

طبیعیه خب اون شخص جدیده

سوال های مرتبط