۸ پاسخ

خیلی خوبهههه
از شر مداد و خط خطی روی دیوار راحتی
حداقل برا من ک مستاجرم

من تا حالا دو تا براش خریدم
خیلی خوبه مخصوصا برای توی ماشین و سفر

همونی که نقاشی میکشن منظورته؟ اره من دوبار خریدم یبارم یکی کادودادحتی برای خودتم استفاده میشه یه روزایی یچیز مینوشتم صبح تا بیدارشم همسرم ببینه😅

عالی سرگرمی زیاد

پسر من از یک‌سالگی داره
خیلی خوبه دوست داره
تا رفتیم مسافرت با خودش آورد تو ماشین نقاشی می‌کشید
پسر من عاشق نقاشی هستش

دختر منم داره خیلی خوبه

خوبه من گرفتم

من خریدم
خوبه اگه علاقه به نقاشی کشیدن داشته باشن

سوال های مرتبط