۳ پاسخ

خیلیم عالیه همه متخصص های اطفال میگن اوایل خیلی طبیعیه بچه وزنش کم بشه مهم اینه بتونه تا ویزیت بعدی وزن نرمالشو گرفته باشه 🧿🌷

از ۳۳۰۰رسیده ۳۸۰۰و خوبه .از الان ب بعد هم وزن گیریش بهتر میشه

اره عالی ماشالله

سوال های مرتبط