خانوما شیر شب قط کردین

۱۱ پاسخ

نه یکیشون بیدار میشه شیر میخواد
ندی هم جیغ میزنه🤣

من بچم شیر نمی‌خواست الان مدتیه هی بیدار میشه شیر میخواد😑

ن والا ،بنظرم زوده

من قطع نکردم تا همین یکی دوماه پیش پا میشد
الان اخرشب میخواد بخوابه هر ساعتی که میخواد بخوابه شیرخشک میدم دیگه بیدار نمیشه تا صبح
صبح حالا ۵ باشه ۶ باشه پامیشه شیرش میدم دوباره

من ک اینقد بیدار میشه دیگه بریدم

والا دخترمن بیدارنمیشه اما چون فقط توخواب شیر میخوره خودم هر سه ساعت ی باربهش شیر میدم در طول روز فقط سه بار شیر میخوره مجبورم شبام بهش شیر بدم

نه ،۲ساعتی یکبار بیدار میشه برای شیر

من پنج ماهگی قط کردم

اره. یه ماهه

نه فعلا ژوده به نظرم گناه داره بچه

نه هنوز

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری